Espoon Jalkapalloarena Oy, Kylävainiontie 20, 02760 Espoo, Kenttä Keski-Espoo 2 TN A [kartta]

Ilmoittautumiset

11
Jyri M Asko S Jussi T (MV) Teppo T Mikko L Seppo N Reijo A Jari W Marko Hussein Harri K
11
Ippe Tero T Ari H Eero R Janne K Tommi M Luis B Reijo N Aku V Kai L Kari V
40

Kommentoi...

Jyri, profiilikuva
Jyri

Kiva avata FCD-kausi voitolla (2-3), varsinki kovaa vastustajaa vastaan (EBK). Otan osan kunniasta itelleni, peluutus onnistui ja sain jengin syttymään, kun ite olin tulinen hiillos(taja). Vastustajat yritti niskan päälle fyysisyydellä, ku tuomari oli aivan kädetön, mut näytin useammalle kaapin paikan: Jaoin ahneita pusuja pallollisille ja irrotin ite satavarmoja syöttöjä, ennenku ehtivät iholle. Koko jengi onnistui tänään Espoon yössä ja pallotaiturit sit osu riittävän monesti. Mutta Man of the Match: selkeesti veskari Jussi, joka otti vähintään 3 gamesaveriä!

Janne

👍

Ari, profiilikuva
Ari

Mahtavaa duunia äijät! Eka peli on aina haastava. Tästä on hyvä jatkaa 💪⚽️

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot